בן גביר בירך; באופוזיציה מגבים: "הדרך הנכונה"

איתי גדסי No Comments on בן גביר בירך; באופוזיציה מגבים: "הדרך הנכונה"

המשמעויות הפוליטיות של המבצע הצבאי בעזה: בן גביר וחבריו בירכו על שינוי המדיניות ובאופוזיציה העניקו לממשלה גיבוי מלא

צילום: קובי גדעון לע"מ
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מבצע הפתע של צה"ל ברצועת עזה: באופוזיציה התייצבו הלילה והבוקר (שלישי) מאחורי הממשלה וגיבו אותה במבצע לסיכול ראשי הטרור ברצועה. גם אנשי הימין הניצי בממשלה בירכו על שינוי המדיניות.

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד, כתב: "מחזק את כוחות הבטחון על המבצע נגד הג׳יהאד האיסלאמי. ארגוני הטרור ברצועה יודעים הבוקר שקהיליית המודיעין וכוחות הבטחון עוקבים אחרי כל צעד שלהם והחשבון איתם יסגר. תגובה ישראלית תקיפה במקום ובזמן שטוב לנו, היא הדרך הנכונה להתמודד מול הטרור מעזה. נגבה כל פעילות מבצעית למען הגנה על תושבי הדרום".

לפיד יפגש היום עם ראש הממשלה נתניהו לתדרוך בטחוני. ראש האופוזיציה ביטל היום מסיבת עיתונאים על התקציב לאור פתיחת המבצע בעזה.

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ מסר: "אמרתי בשבוע שעבר ואומר גם כעת – אויבינו שגו בהערכת המצב. אני מברך על הפעולה החשובה הלילה ברצועה ועל שימור המדיניות ההתקפית. ניתן גיבוי מלא לצה״ל וכוחות הביטחון בכל פעולה, ואני מקווה שהממשלה תדע להתנהל בשילוב הנדרש בין נחישות ואחריות גם בהמשך".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן: "אני מברך את צה״ל וכוחות הביטחון על חיסול ממוקד ומוצלח של שלושת המחבלים ברצועת עזה. יש לברך על חיסול של כל מחבל באשר הוא.

"דווקא על רקע חיסול בכירי הג’יהאד, צורמת החסינות שנתניהו מעניק לראשי החמאס. ג’יהאד זה מטרד ואילו החמאס זה איום. מי שיורה עלינו לא רק מהדרום אלא גם מהצפון זה החמאס. מי שמכווין ויוזם את פעילות הטרור כנגד יהודים בכל רחבי הארץ, כולל ביו״ש, זה קודם כל החמאס. יש לאמץ תכנית כוללת ברצועת עזה. אי אפשר לנהל את החיים מסבב לסבב כל פעם".

חבר הקבינט המדיני בטחוני לשעבר, יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ זאב אלקין, אמר: "מחזק את צה״ל וכוחות הביטחון הפועלים נגד הג׳יהאד האסלאמי בעזה. ‏כל מי שפוגע בנו צריך לדעת שהחשבון איתו ייסגר! ‏ניתן גיבוי לממשלה בכל פעולה נחושה כנגד הטרור. ‏בהגנה על ישראל וביטחונה אין קואליציה ואופוזיציה, כולנו מאוחדים. ‏קורא לאזרחי ישראל לקיים הנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים!"

השר לשעבר, ח״כ מתן כהנא, המחנה הממלכתי: "מברך על הפעולה המבצעית הלילה ברצועת עזה. נגבה את צה״ל וכוחות הביטחון על כל פעולה נחושה ואחראית להשבת ההרתעה של מדינת ישראל".

בתוך כך, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שמתח בימים האחרונים ביקורת חריפה על ראש הממשלה ושר הביטחון, בירך: "מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה. מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "אזרחי ישראל בידיים טובות ומי שיפגע בנו צריך לדעת שהוא לא ינקה. בזמן ובעיתוי הנכון. תודה לצה"ל ולכוחות הביטחון על הביצוע ולרה"מ ושהב"ט על ההובלה. חיבוק גדול לתושבי הדרום ותודה לאזרחי ישראל שנותנים אמון גם כשאי אפשר לומר הכל בזמן אמת. צה"ל ערוך להמשך".

ח״כ כהן הודיע כי הוא סוגר את לשכתו בעיר שדרות ויחזור להצבעות, לאחר כשבוע ימים, ומסר: "אני מברך את צה״ל ושב״כ על פעולה מוצלחת ומדוייקת בחיסול ברצועת עזה, אני מודה לרוה״מ מר בנימין נתניהו ושר הבטחון מר יואב גלנט על פעולה חשובה וסגירת החשבון כנגד מי שניסה לפגוע בתושבי הנגב והעוטף. בשם מאות אלפי תושבי הנגב אני אומר בצורה ברורה: יש לכם את כל הקרדיט מאיתנו לפעול ולהלחם בטרור עד להשבת השקט".



0 תגובות